Open oplegger met zeilKÖGEL
Schiebeplane Lasi+Getränke Zertifikat (wenig km)
Open oplegger met zeil
KÖGEL
Schiebeplane Lasi+Getränke Zertifikat (wenig km)
Vaste prijs zonder BTW
€ 17.780
Toestand
Gebruikt
Locatie
Korschenbroich-Glehn 

foto's tonen
Toon kaart
Machinegegevens
Prijs & locatie
Vaste prijs zonder BTW
€ 17.780
- Locatie van verkoper:
- Dieselstr. 9, 41352 Korschenbroich-Glehn, Duitsland
Bellen
Technische details
- Asconfiguratie:
- 3 assen
- Eerste registratie:
- 04/2022
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A167-55471
- Referentienummer:
- 1020
- Laatste aanpassing:
- op 17.10.2025
Omschrijving
Meerdere voertuigen beschikbaar!
Chassis en aanbouwdelen:
Stalen frame lasconstructie. Verwisselbare 2" koningspen (EU-inbouwnorm, geschikt voor luchtgeveerde 2-assige trekker met een koppelhoogte onbeladen van 1.130-1.250 mm *let op totale hoogte, maximale draaicirkel aan de achterkant van de vrachtwagen 1.900 mm). Achter twee grote rubberen oprijbumpers en platte stalen stootbescherming, zowel dwars als verticaal. Eén inschuifbare opstap rechtsachter, mechanische steunpoten 24 ton met bediening aan één zijde, onderhoudsarm, vier PVC-spatborden, achter voorzien van spatlappen, onderrijbeveiliging (=bumper), zijafscherming, langwerpige kentekenplaathouder, twee wielblokken.
Assen en ophanging, BPW assen:
Luchtgeveerde asaggregaat met onderhoudsarme assen, 3x 9 ton vast, wieldbasis 2 x 1.310 mm met 430 mm schijfremmen, luchtvering met hef- en daalfunctie.
Iedpfx Adst Um Etomjih
Velgen en banden:
6 stalen schijfwielen, 10-gaats, 6-voudige bandenmaten 385/65 R 22,5, ca. 80-90% profiel.
Remsysteem:
EBS-systeem 2S/2M, dubbel leidings persluchtremsysteem, verenrem (parkeerrem), zonder verbindingskabels en slangen naar de vrachtwagen.
Laadbrug en vloer:
Binnenmaat laadbrug ca. 13.650/2.480 mm, tussen de rijrails en middenstijlen boven ca. 2.300 mm, totale breedte ca. 2.550 mm, totale hoogte onbeladen ca. 4.000-4.050 mm, binnenhoogte laadruimte ca. 2.730-2.780 mm of zijdelingse laadhoogte onder de rijrail en portaal-laadhoogte ca. 2.670 mm bij/over een koppelhoogte van 1.150 mm (andere koppelhoogte resulteert in een proportionele wijziging van de totale hoogte, niet van de laadruimtehoogte). Laadhoogte = ca. 125 mm boven koppelhoogte. Antislipvloer (filmbeklede multiplex) ca. 30 mm dik met Omega-inlage op acht langsliggers, zeer hoge puntbelasting, vlak met buitenframe. 13 paar verzonken sjorringen volgens UVV-norm. Vario-Fix buitenframe van staal, 2 paar sjorringen op de achterste hoekrongen voor diagonale spanbanden.
Zijborden:
Vaste aluminium holprofiel voorwand op dakhoogte, achter volledig openslaande dubbele deuren over de volledige laadruimtehoogte, elk met twee interne draaisluitingstangen en Sea-Lok-dichting, aan beide zijden PVC-schuifzeil met ingelaste horizontale en verticale versterkingsbanden incl. onderste bevestigingsbanden met haken en roestvrijstalen spanners, voor- en achterdraaisluiting, vooraan met spansysteem.
Stijlen en rongen:
Twee vaste voorste hoekpalen op dakhoogte, zijdelings iets uitstekend, zes middenstijlen ongeveer dakhoog, scharnierend of over de volledige lengte van de laadbrug verschuifbaar. Achterzijde stalen portaal met dubbele deur, bovenste dwarsbalk met Edscha-schuifdak naar voren verplaatsbaar. 3 rijen van 25 mm plankvakken; eerste rij onderaan op 460 mm, dan 3x100 mm, tussenafstanden ca. 160/450/450 mm zonder planken.
Schuifdakframe:
Schuifverdeksysteem naar voren in het laadruim te verzamelen, zonder helling, met verticale en horizontale looprollen, kantelvrij. Aan beide zijden aluminium speciale rails voor schuifzeilen en rongen; constructiehoogte ca. 100 mm respectievelijk ca. 120 mm met omhoog gebogen PVC-dichtlip. PVC-zeildak, zonder douanebeslag maar met douanetouw.
Elektrische uitrusting:
24-volt systeem volgens StVZO-voorschriften met twee achterlichten op de onderrijbeveiliging gemonteerd, zonder aansluitkabel voor de motorwagen, LED-zijverlichting en achteruitrijlichten.
Lakwerk:
Chassis KTL-gecoat, MB 7350 novagrijs, schuifdakframe standaard verzinkt, onderrijbeveiliging wit, velgen zilver, kunststof dele
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Chassis en aanbouwdelen:
Stalen frame lasconstructie. Verwisselbare 2" koningspen (EU-inbouwnorm, geschikt voor luchtgeveerde 2-assige trekker met een koppelhoogte onbeladen van 1.130-1.250 mm *let op totale hoogte, maximale draaicirkel aan de achterkant van de vrachtwagen 1.900 mm). Achter twee grote rubberen oprijbumpers en platte stalen stootbescherming, zowel dwars als verticaal. Eén inschuifbare opstap rechtsachter, mechanische steunpoten 24 ton met bediening aan één zijde, onderhoudsarm, vier PVC-spatborden, achter voorzien van spatlappen, onderrijbeveiliging (=bumper), zijafscherming, langwerpige kentekenplaathouder, twee wielblokken.
Assen en ophanging, BPW assen:
Luchtgeveerde asaggregaat met onderhoudsarme assen, 3x 9 ton vast, wieldbasis 2 x 1.310 mm met 430 mm schijfremmen, luchtvering met hef- en daalfunctie.
Iedpfx Adst Um Etomjih
Velgen en banden:
6 stalen schijfwielen, 10-gaats, 6-voudige bandenmaten 385/65 R 22,5, ca. 80-90% profiel.
Remsysteem:
EBS-systeem 2S/2M, dubbel leidings persluchtremsysteem, verenrem (parkeerrem), zonder verbindingskabels en slangen naar de vrachtwagen.
Laadbrug en vloer:
Binnenmaat laadbrug ca. 13.650/2.480 mm, tussen de rijrails en middenstijlen boven ca. 2.300 mm, totale breedte ca. 2.550 mm, totale hoogte onbeladen ca. 4.000-4.050 mm, binnenhoogte laadruimte ca. 2.730-2.780 mm of zijdelingse laadhoogte onder de rijrail en portaal-laadhoogte ca. 2.670 mm bij/over een koppelhoogte van 1.150 mm (andere koppelhoogte resulteert in een proportionele wijziging van de totale hoogte, niet van de laadruimtehoogte). Laadhoogte = ca. 125 mm boven koppelhoogte. Antislipvloer (filmbeklede multiplex) ca. 30 mm dik met Omega-inlage op acht langsliggers, zeer hoge puntbelasting, vlak met buitenframe. 13 paar verzonken sjorringen volgens UVV-norm. Vario-Fix buitenframe van staal, 2 paar sjorringen op de achterste hoekrongen voor diagonale spanbanden.
Zijborden:
Vaste aluminium holprofiel voorwand op dakhoogte, achter volledig openslaande dubbele deuren over de volledige laadruimtehoogte, elk met twee interne draaisluitingstangen en Sea-Lok-dichting, aan beide zijden PVC-schuifzeil met ingelaste horizontale en verticale versterkingsbanden incl. onderste bevestigingsbanden met haken en roestvrijstalen spanners, voor- en achterdraaisluiting, vooraan met spansysteem.
Stijlen en rongen:
Twee vaste voorste hoekpalen op dakhoogte, zijdelings iets uitstekend, zes middenstijlen ongeveer dakhoog, scharnierend of over de volledige lengte van de laadbrug verschuifbaar. Achterzijde stalen portaal met dubbele deur, bovenste dwarsbalk met Edscha-schuifdak naar voren verplaatsbaar. 3 rijen van 25 mm plankvakken; eerste rij onderaan op 460 mm, dan 3x100 mm, tussenafstanden ca. 160/450/450 mm zonder planken.
Schuifdakframe:
Schuifverdeksysteem naar voren in het laadruim te verzamelen, zonder helling, met verticale en horizontale looprollen, kantelvrij. Aan beide zijden aluminium speciale rails voor schuifzeilen en rongen; constructiehoogte ca. 100 mm respectievelijk ca. 120 mm met omhoog gebogen PVC-dichtlip. PVC-zeildak, zonder douanebeslag maar met douanetouw.
Elektrische uitrusting:
24-volt systeem volgens StVZO-voorschriften met twee achterlichten op de onderrijbeveiliging gemonteerd, zonder aansluitkabel voor de motorwagen, LED-zijverlichting en achteruitrijlichten.
Lakwerk:
Chassis KTL-gecoat, MB 7350 novagrijs, schuifdakframe standaard verzinkt, onderrijbeveiliging wit, velgen zilver, kunststof dele
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2002
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 2182 ... weergeven
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden