Turbo balanceermachineVTM Group
SBR-10
Turbo balanceermachine
VTM Group
SBR-10
Toestand
Nieuw
Locatie
Odesa 

foto's tonen
Toon kaart
Machinegegevens
Prijs & locatie
- Locatie:
- Odesa, Ukraine, 65000
Bellen
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A116-83142
- Laatste aanpassing:
- op 18.04.2025
Omschrijving
VSR turbocompressor hogesnelheidsbalanceermachine SBR-10
De SBR-10 is een professionele, gespecialiseerde machine voor het snel balanceren van geassembleerde turbopatronen. Even geschikt voor zowel auto- als vrachtwagenturbo's.
De machine is ontworpen voor zowel beginnende als middelgrote turboreparatiewerkplaatsen.
Hij lost een breed scala aan taken op waarmee reparatiecentra dagelijks te maken hebben.
De SBR-10 simuleert dezelfde test- en balanceeromstandigheden als de turbo van het voertuig, waardoor de kwaliteit van de reparatie gegarandeerd is. Ook is het mogelijk om de turbo te controleren op olielekkage.
Een goed gebalanceerde turbo heeft een lange levensduur, wat de retoursnelheid van turbo's vermindert en bijdraagt aan uw reputatie.
HOOGTEPUNTEN
Door de patronen op hun standaardoppervlakken (zoals op de motor) te monteren, kunnen bijna alle turbo's worden geïnstalleerd.
Breed scala aan accessoires en adapters voor de installatie van alle soorten turbo's
Inclusief adapters voor de installatie van turbo's met een lagere olie-inlaat en turbines met omgekeerde rotatie
Het oliesysteem met olieverwarming maakt het mogelijk om tijdens het balanceren vergelijkbare omstandigheden te creëren als in het echt.
De rotatie en meting van de turbocompressor zijn automatisch. De cyclus omvat acceleratie naar maximale snelheid, meting tijdens de cyclus en luchtafsluiting.
Noodstop is voorzien in geval van extreme trillingstoename, wat schade aan de cartridge voorkomt, zelfs bij montagefouten.
De automatische cyclus maakt het mogelijk om trillingsmetingen uit te voeren in een korte en voldoende tijdsperiode.
Trillingsmeting van de turbocompressorbehuizing - tot een waarde van 10G, wat 2 keer beter is dan vergelijkbare systemen.
BELANGRIJKSTE KENMERKEN
• Balanceren van turbocompressoren voor auto's en vrachtwagens
Gsdpfxonfvmhj Admjuh
• Elke turbocompressorinstallatie
• Alle soorten turbocompressoradapters
• Omgekeerde rotatieadapters
• Balanceersnelheid tot 300.000 tpm
• Snelle olieverwarming en temperatuurregeling
• 3-traps oliefiltratie
• Realtime onbalansmeting
• Automatische cyclusbalancering van turbocompressoren
• Een industrieel, ventilatorloos pc-besturingssysteem met touchscreen
• Toegang tot zelfbewerking van de database
• Aanmaken en afdrukken van rapporten over turbocompressorbalancering
SPECIFICATIES
Maximale diameter compressorwiel 120 mm
Maximale rotatiesnelheid 300.000 tpm
Werkdruk pneumatisch systeem 0,8 – 1,0 MPa
Minimaal volume luchtketel 1000 l
Voeding 220 V, 1 fase, 50 Hz
Opgenomen vermogen 1,5 kW
Afmetingen 1120 x 780 x 1274 mm
Gewicht 285 kg
Wij produceren turboreparatieapparatuur voor brandstofbereiken.
Neem contact met ons op voor meer informatie!
👇
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
De SBR-10 is een professionele, gespecialiseerde machine voor het snel balanceren van geassembleerde turbopatronen. Even geschikt voor zowel auto- als vrachtwagenturbo's.
De machine is ontworpen voor zowel beginnende als middelgrote turboreparatiewerkplaatsen.
Hij lost een breed scala aan taken op waarmee reparatiecentra dagelijks te maken hebben.
De SBR-10 simuleert dezelfde test- en balanceeromstandigheden als de turbo van het voertuig, waardoor de kwaliteit van de reparatie gegarandeerd is. Ook is het mogelijk om de turbo te controleren op olielekkage.
Een goed gebalanceerde turbo heeft een lange levensduur, wat de retoursnelheid van turbo's vermindert en bijdraagt aan uw reputatie.
HOOGTEPUNTEN
Door de patronen op hun standaardoppervlakken (zoals op de motor) te monteren, kunnen bijna alle turbo's worden geïnstalleerd.
Breed scala aan accessoires en adapters voor de installatie van alle soorten turbo's
Inclusief adapters voor de installatie van turbo's met een lagere olie-inlaat en turbines met omgekeerde rotatie
Het oliesysteem met olieverwarming maakt het mogelijk om tijdens het balanceren vergelijkbare omstandigheden te creëren als in het echt.
De rotatie en meting van de turbocompressor zijn automatisch. De cyclus omvat acceleratie naar maximale snelheid, meting tijdens de cyclus en luchtafsluiting.
Noodstop is voorzien in geval van extreme trillingstoename, wat schade aan de cartridge voorkomt, zelfs bij montagefouten.
De automatische cyclus maakt het mogelijk om trillingsmetingen uit te voeren in een korte en voldoende tijdsperiode.
Trillingsmeting van de turbocompressorbehuizing - tot een waarde van 10G, wat 2 keer beter is dan vergelijkbare systemen.
BELANGRIJKSTE KENMERKEN
• Balanceren van turbocompressoren voor auto's en vrachtwagens
Gsdpfxonfvmhj Admjuh
• Elke turbocompressorinstallatie
• Alle soorten turbocompressoradapters
• Omgekeerde rotatieadapters
• Balanceersnelheid tot 300.000 tpm
• Snelle olieverwarming en temperatuurregeling
• 3-traps oliefiltratie
• Realtime onbalansmeting
• Automatische cyclusbalancering van turbocompressoren
• Een industrieel, ventilatorloos pc-besturingssysteem met touchscreen
• Toegang tot zelfbewerking van de database
• Aanmaken en afdrukken van rapporten over turbocompressorbalancering
SPECIFICATIES
Maximale diameter compressorwiel 120 mm
Maximale rotatiesnelheid 300.000 tpm
Werkdruk pneumatisch systeem 0,8 – 1,0 MPa
Minimaal volume luchtketel 1000 l
Voeding 220 V, 1 fase, 50 Hz
Opgenomen vermogen 1,5 kW
Afmetingen 1120 x 780 x 1274 mm
Gewicht 285 kg
Wij produceren turboreparatieapparatuur voor brandstofbereiken.
Neem contact met ons op voor meer informatie!
👇
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Documenten
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2023
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+380 50 4... weergeven
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden