VerfwinkelPony Luxury Coating
Pony L11000 (11x5x5)
Verfwinkel
Pony Luxury Coating
Pony L11000 (11x5x5)
Vaste prijs zonder BTW
€ 85.555
Bouwjaar
2025
Toestand
Nieuw
Locatie
Würzburg 

foto's tonen
Toon kaart
Machinegegevens
- Machinetype:
- Verfwinkel
- Producent:
- Pony Luxury Coating
- Model:
- Pony L11000 (11x5x5)
- Bouwjaar:
- 2025
- Toestand:
- nieuw
- functionaliteit:
- volledig functioneel
Prijs & locatie
Vaste prijs zonder BTW
€ 85.555
- Locatie:
- Schulstr 3, 97084 Würzburg, DE
Bellen
Technische details
- Totale hoogte:
- 5.600 mm
- Totale lengte:
- 11.200 mm
- Totale breedte:
- 5.100 mm
- Type ingangsstroom:
- driefasig
- Garantieduur:
- 24 maanden
- Binnenhoogte:
- 4.970 mm
- Binnenlengte:
- 11.000 mm
- Temperatuur:
- 80 °C
- Binnenbreedte:
- 5.000 mm
- Luchtbehoefte:
- 52.000 m³/u
- Ingangsspanning:
- 380 V
- Verwarmingsvermogen:
- 250 kW (339,91 pk)
- Vermogen:
- 45 kW (61,18 pk)
- Brandstof:
- vloeibaar petroleumgas (LPG)
- Energieverbruik:
- 45 kWh
- Frequentie:
- 50 Hz
- Isolatiedikte:
- 50 mm
- Nominaal vermogen:
- 250 kW (339,91 pk)
- Plaatdikte staal (max.):
- 2 mm
- Uitrusting:
- verlichting
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A195-72531
- Laatste aanpassing:
- op 15.07.2025
Omschrijving
* Luchtbehandelingsunit:
De luchtbehandelingsunit is een circulatiesysteem dat de cabine van gefilterde verse lucht voorziet en tegelijkertijd gebruikte lucht tijdens het lakproces afvoert. De lucht wordt verwarmd tot 60 °C, waarbij gebruikte lucht via een automatisch multi-kleppensysteem met 10% verse lucht wordt gemengd en opnieuw verwarmd voordat deze weer in de cabine wordt gebracht. De lucht wordt verwarmd met behulp van een brander en een warmtewisselaar, beide vervaardigd uit hoogwaardig 304 roestvrij staal en geïntegreerd in de verse luchtunit. Tijdens het lakken wordt de lucht tweemaal gefilterd (via voor- en plafondfilter) voordat deze in de cabine komt. De vervuilde lucht wordt nogmaals tweemaal gefilterd (via inlaat- en uitlaatfilters) voordat deze de afzuigunit verlaat. Luchtbehandelingsunits zijn geïsoleerd zoals de zijwanden om warmteverlies te minimaliseren en zijn dankzij rubberafdichtingen op de deksels beschermd tegen mogelijke trillingen en geluid. De afvoerlucht wordt geregeld via een klep in het luchtuitlaatkanaal, die bijdraagt aan het handhaven van de interne druk van de cabine.
*WERKINGSPRINCIPES VAN DE CABINE:
De processen in de cabine worden bediend via een bedieningspaneel, dat de volgende stappen regelt:
*LAKPROCES:
Bij het lakken wordt 100% verse lucht van buiten aangezogen en via voorfilters geleid voordat deze bij buitentemperatuur in de distributieruimte komt. Daarna wordt de lucht via de afzuigunit afgevoerd. Bodemfilters (verfstop) vangen verfdeeltjes op en de lucht stroomt via de laatste uitlaatfilters naar buiten.
*AFDAMPPROCES:
Na het lakken blijft de cabine nog ongeveer 15 minuten in werking om restoplosmiddelen en verdunners af te voeren. Tijdens dit proces circuleert verse lucht van buiten in de cabine.
*DROOGPROCES:
In deze fase wordt 80% van de in de cabine circulerende lucht tot 60 °C verwarmd en via een verdeler de cabine ingebracht. Omdat 20% van het oplosmiddel tijdens het drogen vrijkomt, wordt dit met de lucht afgevoerd. Industriële lakken worden normaal gesproken bij 60 °C gedroogd, maar de cabinetemperatuur kan desgewenst via het bedieningspaneel worden aangepast.
*AFKOELPROCES:
Na het 30 minuten durende droogproces wordt het verwarmingselement via het bedieningspaneel uitgeschakeld, sluit de pneumatische klep en start de afzuiginstallatie opnieuw. Tijdens de 5 minuten durende afkoelfase circuleert verse buitenlucht in de cabine, waarna het systeem automatisch stopt.
ELEKTRISCHE EN ELEKTRONISCHE UITRUSTING:
Credpfxjwzl Hxs Aa Ioh
Deze schakelkasten regelen de functies en werking van de in de cabine aanwezige machines en apparatuur. De schakelkast is gemaakt van duurzaam verzinkt plaatstaal en stalen profielen en is volledig afgesloten tegen stof en vocht.
Elektrische apparaten en schakelkast:
• De schakelkast bevat alle benodigde componenten zoals stroomonderbrekers, zekeringen, signaallampen, thermisch relais, contactoren en verbindingsstukken.
• Hittebestendige kabels worden gebruikt voor de stuur- en regelverbindingen tussen de schakelkast en de motoren of andere elektrische apparaten.
• De elektrische bedrading is ontworpen om een eventuele verplaatsing van de cabine te vergemakkelijken.
• Bedrijfsapparatuur werkt op 380 V 50 Hz, terwijl besturingsapparatuur op 220 V werkt.
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
De luchtbehandelingsunit is een circulatiesysteem dat de cabine van gefilterde verse lucht voorziet en tegelijkertijd gebruikte lucht tijdens het lakproces afvoert. De lucht wordt verwarmd tot 60 °C, waarbij gebruikte lucht via een automatisch multi-kleppensysteem met 10% verse lucht wordt gemengd en opnieuw verwarmd voordat deze weer in de cabine wordt gebracht. De lucht wordt verwarmd met behulp van een brander en een warmtewisselaar, beide vervaardigd uit hoogwaardig 304 roestvrij staal en geïntegreerd in de verse luchtunit. Tijdens het lakken wordt de lucht tweemaal gefilterd (via voor- en plafondfilter) voordat deze in de cabine komt. De vervuilde lucht wordt nogmaals tweemaal gefilterd (via inlaat- en uitlaatfilters) voordat deze de afzuigunit verlaat. Luchtbehandelingsunits zijn geïsoleerd zoals de zijwanden om warmteverlies te minimaliseren en zijn dankzij rubberafdichtingen op de deksels beschermd tegen mogelijke trillingen en geluid. De afvoerlucht wordt geregeld via een klep in het luchtuitlaatkanaal, die bijdraagt aan het handhaven van de interne druk van de cabine.
*WERKINGSPRINCIPES VAN DE CABINE:
De processen in de cabine worden bediend via een bedieningspaneel, dat de volgende stappen regelt:
*LAKPROCES:
Bij het lakken wordt 100% verse lucht van buiten aangezogen en via voorfilters geleid voordat deze bij buitentemperatuur in de distributieruimte komt. Daarna wordt de lucht via de afzuigunit afgevoerd. Bodemfilters (verfstop) vangen verfdeeltjes op en de lucht stroomt via de laatste uitlaatfilters naar buiten.
*AFDAMPPROCES:
Na het lakken blijft de cabine nog ongeveer 15 minuten in werking om restoplosmiddelen en verdunners af te voeren. Tijdens dit proces circuleert verse lucht van buiten in de cabine.
*DROOGPROCES:
In deze fase wordt 80% van de in de cabine circulerende lucht tot 60 °C verwarmd en via een verdeler de cabine ingebracht. Omdat 20% van het oplosmiddel tijdens het drogen vrijkomt, wordt dit met de lucht afgevoerd. Industriële lakken worden normaal gesproken bij 60 °C gedroogd, maar de cabinetemperatuur kan desgewenst via het bedieningspaneel worden aangepast.
*AFKOELPROCES:
Na het 30 minuten durende droogproces wordt het verwarmingselement via het bedieningspaneel uitgeschakeld, sluit de pneumatische klep en start de afzuiginstallatie opnieuw. Tijdens de 5 minuten durende afkoelfase circuleert verse buitenlucht in de cabine, waarna het systeem automatisch stopt.
ELEKTRISCHE EN ELEKTRONISCHE UITRUSTING:
Credpfxjwzl Hxs Aa Ioh
Deze schakelkasten regelen de functies en werking van de in de cabine aanwezige machines en apparatuur. De schakelkast is gemaakt van duurzaam verzinkt plaatstaal en stalen profielen en is volledig afgesloten tegen stof en vocht.
Elektrische apparaten en schakelkast:
• De schakelkast bevat alle benodigde componenten zoals stroomonderbrekers, zekeringen, signaallampen, thermisch relais, contactoren en verbindingsstukken.
• Hittebestendige kabels worden gebruikt voor de stuur- en regelverbindingen tussen de schakelkast en de motoren of andere elektrische apparaten.
• De elektrische bedrading is ontworpen om een eventuele verplaatsing van de cabine te vergemakkelijken.
• Bedrijfsapparatuur werkt op 380 V 50 Hz, terwijl besturingsapparatuur op 220 V werkt.
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
DOCUMENTEN
19572531-01.pdf (PDF)Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2025
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 176 7... weergeven
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden