Unimog graafmachine voorladerMercedes-Benz
Unimog U424/U1000
Unimog graafmachine voorlader
Mercedes-Benz
Unimog U424/U1000
Bouwjaar
1979
Toestand
Gebruikt
Locatie
Heidenheim an der Brenz 

foto's tonen
Toon kaart
Machinegegevens
- Machinetype:
- Unimog graafmachine voorlader
- Producent:
- Mercedes-Benz
- Model:
- Unimog U424/U1000
- Bouwjaar:
- 1979
- Toestand:
- goed (gebruikt)
- Functionaliteit:
- volledig functioneel
Prijs & locatie
- Locatie:
- Alfredshöhe 17, 89522 Heidenheim, Deutschland

Bellen
Technische details
- Kilometerstand:
- 13.790 km
- Vermogen:
- 90 kW (122,37 pk)
- Totaalgewicht:
- 6.950 kg
- Brandstoftype:
- diesel
- Asconfiguratie:
- 2 assen
- Brandstofverbruik (gecombineerd):
- 10 l/100 km
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A205-54015
- Laatste aanpassing:
- op 18.11.2025
Omschrijving
1600 bedrijfsuren / totaal aantal kilometers 13.800 km! Verbruik ca. 10 l/100 km diesel.
Voorlader van fabrikant Schmidt FL4 met snelwissel-systeem, laadschop en palletvorken.
Stond vrijwel zijn hele Unimog-bestaan binnenshuis en is nooit in de winter gereden. Geen roest aan de onderzijde.
Motor: OM 352, 6-cilinder, 5638ccm, 95 pk, zuinig met een verbruik van ca. 10 liter, soepel lopend met originele, sonore klank.
Uniek exemplaar. Heeft mij zonder enige technische problemen tijdens al mijn bouwprojecten begeleid – "nu is het werk voltooid". Te koop als verzamelobject of voor dagelijks gebruik. Inclusief werkplaatsboek. Ik heb de Unimog als tweede eigenaar gekocht (uit eerste hand) en bezit hem nu 14 jaar. Eerste toelating november 1979. Zelf slechts ca. 2.000 km mee gereden.
Iodpfx Aoxxkk Usdxjbd
Synchronisatieringen van de versnellingsbak dienen vervangen te worden.
Toegestaan totaalgewicht (zGVW) = 6,95 ton (mag worden gereden met "oud rijbewijs klasse 3").
Registratie is volledig belastingvrij! "Zelfrijdende werkmachine/graafmachine". Jaarlijkse kosten ca. €250 (verzekering + keuring), geen milieukeuring (ASU).
Aangemeld en in gebruik met geldige keuring, alles functioneert!
Omdat vooral zachte onderdelen en rubbers na 43 jaar dienst kunnen uitdrogen, zijn o.a. de volgende onderdelen vernieuwd:
Koppelings-hoofdcylinder, schakelcilinder van kleine naar grote groep, 4/2-wegventiel, koppakking... Koppelingshuis is "droog en stofvrij"...
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Voorlader van fabrikant Schmidt FL4 met snelwissel-systeem, laadschop en palletvorken.
Stond vrijwel zijn hele Unimog-bestaan binnenshuis en is nooit in de winter gereden. Geen roest aan de onderzijde.
Motor: OM 352, 6-cilinder, 5638ccm, 95 pk, zuinig met een verbruik van ca. 10 liter, soepel lopend met originele, sonore klank.
Uniek exemplaar. Heeft mij zonder enige technische problemen tijdens al mijn bouwprojecten begeleid – "nu is het werk voltooid". Te koop als verzamelobject of voor dagelijks gebruik. Inclusief werkplaatsboek. Ik heb de Unimog als tweede eigenaar gekocht (uit eerste hand) en bezit hem nu 14 jaar. Eerste toelating november 1979. Zelf slechts ca. 2.000 km mee gereden.
Iodpfx Aoxxkk Usdxjbd
Synchronisatieringen van de versnellingsbak dienen vervangen te worden.
Toegestaan totaalgewicht (zGVW) = 6,95 ton (mag worden gereden met "oud rijbewijs klasse 3").
Registratie is volledig belastingvrij! "Zelfrijdende werkmachine/graafmachine". Jaarlijkse kosten ca. €250 (verzekering + keuring), geen milieukeuring (ASU).
Aangemeld en in gebruik met geldige keuring, alles functioneert!
Omdat vooral zachte onderdelen en rubbers na 43 jaar dienst kunnen uitdrogen, zijn o.a. de volgende onderdelen vernieuwd:
Koppelings-hoofdcylinder, schakelcilinder van kleine naar grote groep, 4/2-wegventiel, koppakking... Koppelingshuis is "droog en stofvrij"...
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2016
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 7321 ... weergeven
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden


































