Help & Info

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik contact opnemen met een adverteerder/aanbieder?

Aan de rechterkant van de advertentie staan de gegevens van de aanbieder.
Met de oranje klop "klik hier en vraag informatie aan!' komt u contact met de verkoper/verhuurder.
 

  • Hoe lang blijft mijn advertentie online?

          Met een jaarkaart blijft uw advertentie een jaar online, tenzij u het zelf verwijderd of dat de machine/gereedschap verkocht is.
          Bij een losse advertentie blijft de advertentie 3 maanden online.
 

  • Waar kan ik mijn advertentie verwijderen?

In ‘Mijn Werktuigen’ onder 'Mijn advertenties' 'beheren' kunt u de gewenste advertentie verwijderen door op de rode kruis te klikken.

 

  • Kan ik mijn advertentie verplaatsen naar een andere rubriek?

Nee, dit is niet mogelijk.

 

  • Hoe wijzig ik mijn advertentie?

In ‘Mijn Werktuigen’ onder 'Mijn advertenties' 'beheren' kunt de advertentie wijzigen door op het vakje met het streepje onder de tekst merk en model aan te klikken. Hier kunt u alles van de desbetreffende advertentie wijzigen, behalve merk en model.

 

  • Waarom staat mijn geplaatste advertentie niet direct online?

Als u een advertentie plaatst, waarvan het merk en/of model niet in het uitklapvenster staat, komt deze eerst bij Werktuigen ter goedkeuring. Hier kan een tijdje overheen gaan.

 

  • Hoe kan ik een banner plaatsen?

Voor het plaatsen van een banner kunt u via info@werktuigen.nl contact opnemen.

 

  • De juiste rubriek voor mijn machine staat er niet bij

Dan kunt u contact opnemen via info@werktuigen.nl

 

  • Hoe komt er technische informatie bij mijn advertentie te staan?

De technische informatie die Werktuigen ter beschikking heeft, komt via het merk en model automatisch bij de juiste advertenties te staan.
 

  • Hoe kan ik veilingen plaatsen?

Neem contact op via info@werktuigen.nl
 

  • Hoe kan ik contact opnemen met Werktuigen?

Via info@werktuigen.nl